Saturday 12 March 2011

ade couple , tanak kawan !

hellopz all .. jumpa lg kita .. dah jemu ka ngadap blog aku neh =,= . smpai ati hampa noo ..
tu bkan point dea . td , aku ade bca statement sorg awek nih kat mukabuku . bunyi mcm marah-2 kt seseorg sbb pict profile dea bsama kekaseh dea . ayat dea lebey kureng cmnih 'nmpk nya ada org jeles ngn aku skrg nihh . dlu bkan maen baek ngn aku . pantang aku online dea anta chat . tp bla aku letak pict profile mcm tu , lgsg ta maw chat ngn aku ! ...'  haa , lebeh kureng mcm tu la , ade gk yg aku tmbah-2 ckit .. byk lagi yg dea leterkan . tp aku cut-2 . point aku kt cnie .. yg dah ada psgan tu memang ta boley bkwan ngn org laen ka ? kena setia kt psgn smpai ta boley bkawan ? HAHA . ini pmikiran org yg kolott . ta smstinya yg ada couple tu ta boley bkawan ngn org laen yg blainan jntina . mksud aku klau pmpn dah ada couple , ta kan ta boley nk bkawan ngn lelaky laen . setia pon agak-2 laa kan . kbykan kwan-2 kita tu menjaohkan diri dr kita bla dpt taw kita dah ada couple . haishh ~ pelik kan ? knp ? tkod couple kita marah ? ayat depa bunyi mcm ni 'malas laa gngu , stg gf/bf marah plak ' cehh , tadak mkna nya laa .
serupa laa yg berlaku kt aku nih . bla dah ada bf ja , kawan-2 lari . terutamanya kwan LELAKI .
kes nih yg wujud nya slogan  ADA COUPLE KATA SINGLE tu .. bkan sbb nk play three woods , cuma tanak kehilangan kwan-2 . ingt senang kaa nk cari kwan-2 bg rmai .. haa . jadi , kwan-2 sekalian , ta pyah laa melarikan diri dpd aku nii . haishh .. nak kwan pon susaa . :'(

No comments:

Post a Comment