Monday 10 October 2011

aku rela even aku sakit.

hum. aku tak jd tido walaupun mata aku dah mengantok gile nih d sebabkan satu msg yg buad aku terus down. :'( yea. dia masih contact ngan ex dia. aku tak kesah kalau sbg kawan, walaupun aku dgn ex aku dah tak pernah contact. bukan stail aku nak contact2 org yang dah aku buang dr life aku. takpe, benda tu hal kecik bg aku. tak kan laa dia nak contact ngan ex pun aku nak halang kan .. takpe, aku masih boleh terima lg. tp yang aku tak dpt terima sekarang, kandungan msg tu seolah olah si ex tu memujuk utk teruskan atau sambung balik kisah lama diorg. ya Allah . Dia saja tahu mcm mana keadaan hati aku waktu tu. menangis air mata darah. aku sedih. macam aku merampas kebahagiaan dia. tapi ni bukan kehendak aku. aku bukan sengaja nak sayang kan becky.

dulu, pernah jd mcm ni. aku suroh becky pilih sama ada nak teruskan ngn aku ataupun girl tu, tp dia cakap dia pilih aku. erti nya, girl tu kena terima jugak. and aku ingat semua dah berakhir, tp tak jugak. sampai sekarang pun masih ade. dari cara girl tu msg, aku tau dia ikhlas msg mcm tu. bukan la sengaja nak msg mcm tu. dia perlukan becky. aku yang rampas becky dari dia. bersalah sgt aku. saat yg paling sakit bg aku. kalau dia terus msg mcm tu aku lg rasa bersalah. perasaan becky ? dia pun mcm kesian ja ngn girl tu. tu sebab dia cuba jugak utk jga hati ex dia tu. nampak mcm kesiann. sampai termimpi2 dia sbb rindu kan becky. aku sedihh. apa aku dah buad ni ? lagi aku sedih bila dapat tahu ada org lain yg sayang kan org yang aku sayang . ya tuhanku. aku sedih. aku tak mungkin boleh terima. kadang2, aku fikir, lagi baik kalau aku hentikan semua ni. tapi yang menanggung nya aku jugak. hum. aku rela. aku rela berada di pihak yang terluka sbb org yang aku sayang. :'(

No comments:

Post a Comment