Sunday 27 March 2011

:'( HE'S GONE ..

hi . *suara lemah semacam . dulu ade org syg aku . kini , dah takde . myb , kmi tdak d jdohkan bsama . sbb tu jd mcm ni . yea , aku syg dea krn diri dea sndiri . dea boley buad aku hepyy , bhagia d cc dea . tapi , sampai msa kmi bpisah . ada hikmah smua tu . aku redha . wlaopon hati blom boley trima . sejak knal dea hati aku terdetik utk setia sbb diri dea . brubah dr prngai lama . dea buad aku pcya bhwa lelaki tak smua sama . tapi , sgala nya smpai cnie saja . sbb apa , myb kmi dah tak sehaluan . masing-2 rasa jaoh . seeloknya hbgn ni d hentikan .

u , andai u ada bca post ni , i nk mtk maaf sgt-2 . myb kptusan ni i pandai-2 buad sndiri . tp i prcya , u pun rasa ni yg tbaek utk kita . i tak boley jd mcm yg u nk , i tak sesempurna prempuan lain , n kdg-2 i sndiri rasa i ni bkan siapa-2 d sisi u . bkan tmpat i dgn u . i redha . kbhagiaan u kbhagiaan i jgak . lepas ni , i hrap u dpt couple yg lebey baek , doa i sntiasa bsama u . lupakan kngan kita .. :'(


:'( sedey laa awak !
mood : sedih .

2 comments: